Menu
Sepetim

siparisim-nerede

Sipariş Aşaması ve Genel Bilgilendirmesi

1)    Genel Hususlar

a.    Sipariş, ödemesi yapılan ve entegrasyona düşen işlem paketini ifade etmektedir.

b.    Ödemesi tamamlanmayan sepette bekleyen ürün/ürünler sipariş yada ön sipariş sıfatıyla değerlendirilmez

c.    Sepette bekleyen ürün/ürünler güncel piyasa koşullarına göre fiyatında aşağı yada yukarı yönde değişiklik olması halinde, ödeme esnasında güncel tutar üzerinden ödeme işlemi gerçekleştirilir.

d.    Siparişin teslimi ödeme esnasında tarafınıza belirtilen yöntemle gerçekleştirilir,

2)    Özel Şartlar Durumlar

a.    Site, sizler siparişinizi tamamladıktan sonra işlem sırasına göre siparişi işleme alır.

b.    Genellikle verilen siparişin uygunluğu, adresle ilgili olabilecek aksaklıkları, varsa ürün detayında bir değişiklik gibi haller için tarafınızla Whatsapp   https://wa.me/908503021976   üzerinden iletişime geçilir.

c.    Özellikle sektörümüzde yaşanan model, uyumluluk gibi durumlar için sipariş teyidi alınmadan siparişin çıkışına izin verilmez. Zira sıklıkla verilen siparişlerde cihazıma uymadı beden-ebat gibi farklılıklar sık yaşanmaktadır. Oluşabilecek bu olumsuz deneyimin önüne geçmek amacıyla sipariş detayı teyit edilmektedir.

d.    Sipariş sürecinizi hızlandırmak için, sipariş esnasında not bölümüne cihazınızın Marka Model vb. ayırt edici özelliklerini belirtilebilir veya direkt olarak whatsapp hattımıza    https://wa.me/908503021976  başvurabilirsiniz.

3)    Kargo Teslimat Süreçleri

a.    Aksi bir durum yaşanmadıkça; sipariş teyit edilebilirse ve fatura vb. durumlardaki bilgiler net ise, aynı gün kargo yöntemi ile çıkış sağlanmaktadır.

b.    Çıkışı yapılan siparişlerin, kargo takip bilgisi yine tarafınıza whatsapp    https://wa.me/908503021976   adresi üzerinden iletilmekte ve tek dokunuşla kargonuzun durumunu an ve an görüntüleyebilmektesiniz.

c.    Teslimat süremiz, kargonun yoğunluğuna ve teslimat adresinize bağlı olarak 1-2 gün içerisinde gerçekleşmektedir.

d.    Mobil kargo bölgelerinde (Kargo Şubesinin adresinize yakın bir temsilciliğinin olmaması) ilgili tarihte anlaşmalı olduğumuz kargo firmasının en yakın şubesine teslimat yapılması gerekebilir. Yine de adresinize Mobil Teslimat talep edebilirsiniz, bu süreçte ek ücret talep edilirse tarafınızdan onay alınarak hareket edilmektedir.